ΑρχικήΕιδήσειςΑυτοδιοικησηΣυνάντηση Δημάρχου Αλεξανδρούπολης με τον επανεκλεγέντα Πρόεδρο του ΤΕΕ Θράκης Δημήτρη Λουρίκα

Συνάντηση Δημάρχου Αλεξανδρούπολης με τον επανεκλεγέντα Πρόεδρο του ΤΕΕ Θράκης Δημήτρη Λουρίκα

Τον επανεκλεγέντα Πρόεδρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας – Περιφερειακό Τμήμα Θράκης κ. Δημήτρη Λουρίκα υποδέχτηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης. Ο Δήμαρχος συνεχάρη τον κ. Λουρίκα για την επανεκλογή του και του ευχήθηκε μια δημιουργική και παραγωγική θητεία.

Οι δύο άνδρες, αφού συζήτησαν τις συνθήκες και τις προοπτικές στη μετά την κρίση εποχή, δεσμεύτηκαν να συνεργαστούν στενά με κοινό στόχο την αναπτυξιακή τροχιά της περιοχής.

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια