ΑρχικήΕιδήσειςΚόσμοςΠελέ: Το 2005 πήγε στην Ξάνθη για να εγκαινιάσει το αθλητικό κέντρο

Πελέ: Το 2005 πήγε στην Ξάνθη για να εγκαινιάσει το αθλητικό κέντρο

Θλίψη επικρατεί παγκοσμίως για τον θάνατο του Πελέ, σε ηλικία 82 ετών. Ο ζωντανός θρύλος του ποδοσφαίρου έχει περάσει από τη χώρα μας τόσο για το φιλικό με τον Ολυμπιακό, όσο και για… τα εγκαίνια των αθλητικών εγκαταστάσεων στην Ξάνθη.

Τον Μάιο του 2005 βρέθηκε στην πόλη προσκεκλημένος του τότε μεγαλομετόχου της ομώνυμης ομάδας Χρήστου Πανόπουλου.

Ο Πελέ έκοψε την κορδέλα ενώ στη συνέχεια έδωσε το «παρών» στη δεξίωση που έγινε προς τιμήν του.

Πάντως, από εκείνες τις στιγμές ξεχωρίζουν οι φωτογραφίες του ως συνεπιβάτης στη μηχανή του μεγαλομετόχου της Ξάνθης.

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια