20.1 C
Alexandroupoli
Τετάρτη, 2 Ιουλίου, 2025

Παύλος Α. Μιχαηλίδης: Μια ολοκληρωμένη πρόταση για το logo της Αλεξανδρούπολης

- Χορηγούμενη-

Μια πρόταση που είχα κάνει το 2017 δημόσια αλλά και εντός του δημοτικού συμβουλίου, για δημιουργία γλυπτού με το logo της Αλεξανδρούπολης, έγινε πράξη από την δημοτική αρχή πριν από λίγες ημέρες. Καλή η πρωτοβουλία, αλλά σαφώς θα ήταν προτιμότερο να περιέχει ολόκληρη την ονομασία της πόλης, όπως κατάφεραν για πχ στο Άμστερνταμ, στην Κεφαλονιά αλλά και σε δεκάδες μέρη εντός και εκτός της χώρας.

Η προβολή φωτογραφιών στα social media είναι σίγουρα μια σύγχρονη και αποτελεσματική επιλογή προβολής για τους τουριστικούς προορισμούς. Τα smartphones έχουν φέρει τη φωτογραφία στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και συμβάλουν σημαντικά στη δημιουργία περιεχομένου που ονομάζεται User Generated Content (περιεχόμενο φτιαγμένο από χρήστες – όχι “επίσημο”). Η φράση “μια εικόνα χίλιες λέξεις” ποτέ δεν ήταν τόσο αληθινή όσο σήμερα. Ολόκληρες πλατφόρμες και Social media (π.χ. Instagram) στηρίζονται ολοκληρωτικά στην προβολή φωτογραφιών και video. To video και η φωτογραφία λοιπόν είναι σήμερα τα πιο δημοφιλή είδη περιεχομένου, με τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών (Engagement). Επειδή ένας τουρίστας μπορεί σήμερα να φωτογραφίσει τα πάντα, είναι λογικό η δημιουργία σημείων ενδιαφέροντος για φωτογράφιση να είναι καλή ιδέα για τουριστική προβολή. Η ιδέα της δημιουργίας σημείων ενδιαφέροντος που προβάλουν μηνύματα σε τουριστικούς προορισμούς δεν είναι καινούρια και δεν είναι Ελληνική. Είναι μια επιτυχημένη τακτική πολλών πόλεων και ξεκινάει ήδη από τη δεκαετία του 70. Δεν είναι καθόλου κακό να αντιγράφουμε κάτι που αποδεδειγμένα έχει λειτουργήσει σε άλλους τουριστικούς προορισμούς. Το αντίθετο μάλιστα. Είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε όλες τις καλές πρακτικές και να τις εφαρμόζουμε στον τόπο μας. Φτάνει όμως να τις εφαρμόζουμε συνολικά και όχι αποσπασματικά. Φτάνει να έχουν ένα συγκεκριμένο και μετρήσιμο στόχο σε βάθος χρόνο.

Οι πιο γνωστές παρόμοιες εγκαταστάσεις είναι αυτές που αποτέλεσαν μέρος της καμπάνιας «I LOVE NY» και της καμπάνιας «I amsterdam».

Η καμπάνια «I LOVE NY»: Καμπάνια τουριστικής προβολής της Νέας Υόρκης που ξεκίνησε το 1977. Χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα! Αποτελεί ολοκληρωμένη καμπάνια με δικό της website.

Η καμπάνια «I amsterdam»: Μια από τις πρώτες καμπάνιες city rebranding στην Ευρώπη. Έγινε για την πόλη του Amsterdam με στόχο να αναδείξει την πολυπολιτισμικότητα της πόλης. Ξεκίνησε το 2004 και συνεχίζει να υφίσταται σήμερα. Αποτελεί ολοκληρωμένη καμπάνια με website  και παρουσία σε όλα τα social media.

Για την περίπτωση της Αλεξανδρούπολης, ένα είναι το σίγουρο. Το logo της πόλης θα πρέπει να περιλαμβάνει ολόκληρη την ονομασία και χωρίς να χρειάζεται να πρωτοτυπήσουμε ιδιαίτερα, το «I LoveAlexandrouPoli» είναι μια ασφαλής επιλογή.

Φυσικά όπως είχα προτείνει και προ 4ετίας, το ενδεχόμενο διενέργειας ενός καλλιτεχνικού διαγωνισμού θα έδινε επιπλέον επιλογές από εξειδικευμένους επαγγελματίες.

ΠΑΥΛΟΣ Α. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ

Αρχιτέκτονας μηχανικός-

Ανεξάρτητος δημοτικός

σύμβουλος

Επικεφαλής της

Δημοτικής κίνησης

«ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-

Ο ΔΗΜΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ»

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Η νέα φάση του πολέμου Ισραήλ-Ιράν

Σε πολιτικό επίπεδο, η επίθεση των ΗΠΑ στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν, διαμόρφωσε νέα δεδομένα στη Μέση Ανατολή, αλλά από τη πρώτη στιγμή έκρυβε...

Εκπαιδευτική ημερίδα με θέμα: «Το Φυσικό Αέριο στον Έβρο»

Το Περιφερειακό Τμήμα Θράκης του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Διανομής Αερίων Enaon EDA, συνδιοργανώνουν εκπαιδευτική ημερίδα με θέμα: «Το...

Φθορά ή απώλεια αποσκευών σε αεροπορικές πτήσεις

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, ενόψει της αυξημένης κινητικότητας των καταναλωτών, επιθυμεί να ενημερώσει όλους όσοι ετοιμάζονται να κλείσουν το επόμενο αεροπορικό τους ταξίδι...

Διευρυμένες συσκέψεις συγκάλεσε ο ΥΜΑΘ Κωνσταντίνος Π. Γκιουλέκας

Η στενότερη σύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με την παραγωγή και την αγορά εργασίας ήταν το κύριο θέμα των δύο διευρυμένων συσκέψεων που συγκάλεσε, την...

Παραιτήθηκε από πρόεδρος του ΕΟΦ ο Ευάγγελος Μανωλόπουλος

Αποδεκτή έγινε η παραίτηση του προέδρου του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων (ΕΟΦ) Ευάγγελου Μανωλόπουλου, έπειτα από σχετική απόφαση του Υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη. Η παραίτηση του...

Ξεκινάει κύκλος επισκέψεων του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σε όλες...

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης πιστός στη δέσμευσή του για ενίσχυση της διαφάνειας και της επικοινωνίας μεταξύ της διοίκησης της...

Νέα νυχτερινά δρομολόγια από τη Δημοτική Συγκοινωνία του Δήμου Αλεξανδρούπολης –επιστρέφουμε...

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης εξασφαλίζει την ασφαλή επιστροφή των δημοτών στο σπίτι τις νυχτερινές ώρες με δύο νέα δρομολόγια της δημοτικής συγκοινωνίας, ειδικά σχεδιασμένα για...

Η Δράμα γιορτάζει για τρίτη χρονιά τη «Λευκή Νύχτα»

Η πόλη της Δράμας ετοιμάζεται να φορέσει τα γιορτινά της για την 3η Λευκή Νύχτα, την Παρασκευή 4 Ιουλίου 2025, σε μια βραδιά που...

Διαβασε και αυτο

Η νέα φάση του πολέμου Ισραήλ-Ιράν

Σε πολιτικό επίπεδο, η επίθεση των ΗΠΑ στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν, διαμόρφωσε νέα δεδομένα στη Μέση Ανατολή, αλλά από τη πρώτη στιγμή έκρυβε...