ΑρχικήΕιδήσειςΕλλαδαΟι δορυφόροι Starlink του Έλον Μασκ εμφανίστηκαν ξανά στον ουρανό της Ξάνθης

Οι δορυφόροι Starlink του Έλον Μασκ εμφανίστηκαν ξανά στον ουρανό της Ξάνθης

Ξανά ορατοί στον ουρανό της Ξάνθης έγιναν το βράδυ της Πέμπτης 9/11 οι δορυφόροι Starlink του Έλον Μασκ. Οι δορυφόροι του ιδιοκτήτη του Χ, όπως μεταδίδει το xanthinea.gr προκάλεσαν αναστάτωση σε όσους πολίτες δεν γνώριζαν την ύπαρξή τους.

Οι τηλεπικοινωνιακοί δορυφόροι διασχίζουν τον ουρανό ο ένας πίσω από τον άλλο και αποτελούν ένα ιδιαίτερο θέαμα.

Οι δορυφόροι της εταιρείας Starlink έχουν κατασκευαστεί και χρησιμοποιούνται με στόχο την παροχή γρήγορου ίντερνετ και στα πιο απομακρυσμένα μέρη του πλανήτη.

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια