23.9 C
Alexandroupoli
Πέμπτη, 1 Μαΐου, 2025

Μεγάλες ελλείψεις εκπαιδευτικών και προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων καταγγέλλει η Β’ ΕΛΜΕ Έβρου

- Χορηγούμενη-

Μετά την 58/11 09 2024 ανακοίνωσή μας ( https://b-elme-evrou.blogspot.com/2024/09/2024-25.html) για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, παρουσιάζουμε αναλυτικά τα επείγοντα προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων μας.

Το ΥΠΑΙΘΑ επαίρεται για «κανονικότητα» στα σχολεία και σπεύδει να ανακοινώσει προσλήψεις για το ψηφιακό φροντιστήριο, καταπατώντας κάθε έννοια ηθικής και δικαίου στη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών. Η πραγματικότητα όμως είναι εντελώς διαφορετική. Για άλλη μια σχολική χρονιά, το δημόσιο και δωρεάν σχολείο, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών δέχονται δριμύτατη επίθεση.

  1. Η κατάσταση στην ακριτική μας περιοχή, στο χώρο ευθύνης της Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ (Γ/σιο Λαβάρων έως Γ/σιο και ΓΕ/Λ. Δικαίων) όσον αφορά την κάλυψη των κενών σε διδακτικό προσωπικό είναι τραγική! Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέξαμε από τις σχολικές μονάδες, τα κενά καταγράφονται ως εξής:

1192 ώρες συνολικά στη Γενικής Εκπαίδευση

143 ώρες στην Ειδική Αγωγή

137 ώρες σε Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π.

5 κενά στην παράλληλη

Αναλυτικά:

Γενική Εκπαίδευση

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣΩΡΕΣ
ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ87
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ227
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ103
ΠΕ04 (ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ)105
ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΩΝ29
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΩΝ74
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ13
ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ27
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ30
ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
12
ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
47
ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ73
ΠΕ81 ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
– ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ
5
ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ115
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ107
ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ77
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ29
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ28
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΤΕΧΝ4
ΣΥΝΟΛΟ1192

Ειδική Αγωγή ( συμπεριλαμβάνονται και τα Τ.Ε. των σχ. μονάδων Γενικής Εκπαίδευσης)

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣΩΡΕΣ
ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ9
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ67
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ14
ΠΕ04 (ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ)16
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΩΝ1
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ2
ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
12
ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ7
ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ 10
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ΟΛΕΣ ΟΙ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ)
2
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ(ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ)1
ΣΕΠ2
ΣΥΝΟΛΟ143
ΕΒΠ ΔΕ01 (Ειδικό Βοηθητ.Προσωπικό)25
ΠΕ21 Λογοθεραπευτών25
ΠΕ22 Επαγγελματικών συμβούλων25
ΠΕ23 Ψυχολόγων 
ΠΕ 25 Σχολικός Νοσηλευτής37
ΠΕ28 – Φυσικοθεραπευτών 
ΠΕ 29 Εργοθεραπευτών 
ΠΕ 30 Κοινωνικών Λειτουργών25
  
ΣΥΝΟΛΟ137

2.    α. Με απόφαση της ΔΔΕ ΕΒΡΟΥ, έχουμε συγχώνευση τμημάτων κατεύθυνσης Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής στην Γ Τάξη στο 1ο ΓΕ.Λ. Ορεστιάδας, ενέργεια η οποία υπονομεύει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.

β. Στο ΕΝΕΕΓΥΛ ΟΡΔΑΣ έχουμε πρόταση για λειτουργία 2 τμημάτων στην Α Γυμνασίου, με θετικές εισηγήσεις από τους αρμόδιους φορείς. Αναμένουμε από την Π.Δ.Ε Α.Μ.Θ. τη σχετική εγκριτική απόφαση.

3.    Παρά τη μείωση του αριθμού των μαθητών, λόγω της υπάρχουσας νομοθεσίας και της συνεχούς
πίεσης από τις προϊστάμενες αρχές, έχουμε λειτουργία αρκετών τμημάτων στην περιοχή μας, με αριθμό μαθητών περί τους 27. Σε ορισμένες περιπτώσεις, θα λειτουργήσουν τμήματα
ακόμα και με 29 μαθητές!

4.    Στην κατανομή μαθητών στα τμήματα, δε λαμβάνεται υπ’ όψιν από τις προϊστάμενες αρχές
και καταστρατηγείται η σχετική νομοθεσία ( άρθρο 11 – Νόμος 4452/2017 – Ρύθμιση
θεμάτων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ), για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Απαιτούμε:

  1. Άμεση κάλυψη όλων των κενών στη Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών σε όλες τις
    εκπαιδευτικές δομές. Καμία συγχώνευση, κατάργηση τμημάτων.

2. Άμεση έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας και επαναλειτουργία της Π.Δ.Σ. σε
όλα τα Γυμνάσια, τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ. .Άμεση έναρξη λειτουργίας των Ζ.Ε.Π. χωρίς
περικοπές.

3. Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛΓυμνάσια και σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε.

4. Πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ότι: o αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 20 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των
Λυκείων, τους 15 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια.

5. Πλήρη διαφάνεια και αντικειμενικότητα στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών όλων
των κατηγοριών, με δημοσιοποίηση όλων των κενών.

Αγώνας για ένα πραγματικά Δημόσιο, Δωρεάν, Δημοκρατικό σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών!

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος Ο Γ. Γραμματέας

Κουσινίδης Χαρίλαος                                     Βούλκος Χρήστος

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Θεματικές πεζοπορίες στο Πάρκο Φιλίππων

Στην καρδιά της Ανατολικής Μακεδονίας, ανάμεσα στην Καβάλα, τη Δράμα και τις Σέρρες, απλώνεται μια από τις πιο ιστορικές και γόνιμες πεδινές εκτάσεις της...

Κέλλας: Έρχονται νέα προγράμματα στήριξης για νέους αγρότες και κτηνοτρόφους

Την ανάγκη να διοχετευτούν περισσότεροι πόροι για τη στήριξη των νέων αγροτών και κτηνοτρόφων επισήμανε ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Χρήστος Κέλλας, κατά...

Ημερίδα από το Τμήμα Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων...

Το Τμήμα Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ KA220 HED “BreathIN – Towards a...

Στο 9% η ανεργία τον Μάρτιο

Στο 9% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Μάρτιο εφέτος, έναντι 10,8% τον Μάρτιο 2024 και 8,6% τον Φεβρουάριο 2025. Οι άνεργοι...

Αλεξανδρούπολη: Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο «ΦΑΡΟΣ ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑΣ 2025»

Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, η Πνευμονολογική Κλινική και το ΠρόγραμμαΜεταπτυχιακών Σπουδών “Ιατρική του Ύπνου” του Τμήματος Ιατρικής Δ.Π.Θ. μαζί μετο Ίδρυμα Έρευνας Αναπνευστικών Νοσημάτων...

Βόλος, 25-27 Απριλίου: Ένα επιτυχημένο δημοσιογραφικό συνέδριο

Από την Παρασκευή 25 μέχρι την Κυριακή 27 Απριλίου πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία το δημοσιογραφικό συνέδριο με τίτλο «Δημοσιογραφία–Περιβάλλον–Τουρισμός-Ανθεκτικότητα», που διοργάνωσε η Περιφέρεια Θεσσαλίας...

Με ένα χρυσό και ένα αργυρό επέστρεψε ο ΑΣ Taekwondo “Πρόμαχος”...

Την Κυριακή 27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025 διεξήχθει στο Νις της Σερβίας το 9Th ASTERIX CUP 2025, διεθνές κύπελλο Taekwondo με την συμμετοχή 412 αθλητών-τριων από...

Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του ΔΠΘ και του Πανεπιστημίου Helwan της Αιγύπτου

Με την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας και συζητήσεις για την επέκταση σε νέα θεματικά πεδία της ήδη εδραιωμένης συνεργασίας του ΔΠΘ με το Πανεπιστήμιο Helwan...

Διαβασε και αυτο