Σάββατο, 26 Ιουλίου, 2025
37.9 C
Alexandroupoli
ΑρχικήΕιδήσειςΚοινωνιαΚΛΑ: Προβολή ταινιών από 9/9 - 11/9 "Κάθε πέρυσι και καλύτερα" και...

ΚΛΑ: Προβολή ταινιών από 9/9 – 11/9 “Κάθε πέρυσι και καλύτερα” και 12/9 & 15/9 “Σιωπηλός Μάρτυρας”

Τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024 έως και την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 θα προβληθεί στον θερινό δημοτικό κινηματογράφο ΦΛΟΙΣΒΟΣ η κωμωδία “ΚΑΘΕ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ” στις 21:00.

Μια προοδευτική πολιτική σάτιρα με τις περιπέτειες δυο μικροαπατεώνων, του μεταφορέα αποσκευών στο παρισινό αεροδρόμιο Αλμπέρ και του καταθλιπτικού Μπρονό, στο τελείως άγνωστο γι’ αυτούς σύμπαν του οικολογικού ακτιβισμού.

Την ίδια στιγμή που οι υπερχρεωμένοι φτωχοδιάβολοι προσπαθούν να σωθούν από τη μεσολάβηση του Ανρί, εκπροσώπου ενός οργανισμού εκ μέρους της Εθνικής Τράπεζας της Γαλλίας, εισχωρούν στους κύκλους μιας ομάδας ενάντια στον υπερκαταναλωτισμό με πασιονάρια την ακάματη Βαλαντίν, μπροστάρισσα στα πιασάρικα σλόγκαν, στις δραστικές παρεμβάσεις όπως και στη δράση της τραβηγμένης πρώτης σεκάνς με φόντο τη χαοτική Black Friday. Οι Ερίκ Τολεντανό και Ολιβιέ Νακάς ξεκινούν με ένα πολύ επίκαιρο, όπως αναδρομικά αποδεικνύεται, μοντάζ Προέδρων της Γαλλικής Δημοκρατίας που αναγγέλλουν πως έρχεται μια δύσκολη χρονιά και παίρνουν τις περιπτώσεις δυο ανθρώπων που κινούνται στα όρια της αστείας ανομίας για να κάνουν πιο λιανό και εύπεπτο το πικρό απόφθεγμα, στρέφοντας τον προβολέα σε δύο από τους δεινότερους κωμικούς της νέας γενιάς, τον Ζονατάν Κοέν, που έχουμε θαυμάσει ως μυθομανή Σερζ στο Canal+, και τον έξι φορές υποψήφιο για Σεζάρ, Πίο Μαρμάι (Γιανίκ, του Καντέν Ντιπιέ), ως πάσχοντες σε ένα ενδιαφέρον, αν και άνισο σενάριο.

Γαλλία, 2023

Σκηνοθεσία: Ολιβιέ Νακάς, Ερίκ Τολεντανό
Σενάριο: Ολιβιέ Νακάς, Ερίκ Τολεντανό
Πρωταγωνιστούν: Πίο Μαρμάι, Τζοναθάν Κοέν, Νοεμί Μερλάντ
Διάρκεια: 120 λεπτά
Τρέιλερ :


Την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024 & την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2024 θα προβληθεί στον θερινό δημοτικό κινηματογράφο ΦΛΟΙΣΒΟΣ το θρίλερ του ΑΛΦΡΕΝΤ ΧΙΤΣΚΟΚ “ΣΙΩΠΗΛΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ” στις 21:00.

Θρίλερ υποδειγματικού σασπένς και σαρδόνιου χιούμορ, αποτελεί μια περίτεχνη ψυχαναλυτική μελέτη και την πλέον ολοκληρωμένη προβληματική του χιτσκοκικού έργου πάνω στη σχέση θεατή – θεάματος.
Ο Αλφρεντ Χίτσκοκ έχει μείνει στην ιστορία ως ο «μάστερ του σασπένς» και η αλήθεια είναι ότι με αυτή την ταινία αποδεικνύει το απίστευτο ταλέντο του να μάς καθηλώνει στην άκρη της καρέκλας μας με αγωνία – ενώ ουσιαστικά δεν μας έχει βγάλει από τους φυσικούς χώρους ενός διαμερίσματος. Με γυρίσματα εξολοκλήρου σε στούντιο, σε ένα αριστοτεχνικά κατασκευασμένο σκηνικό, η κάμερα του Χίτσκοκ δεν εγκλωβίζεται στους 4 τοίχους, ο ρυθμός δεν γίνεται ποτέ θεατρικός, το περίεργο βλέμμα μας δεν ακολουθεί απλώς τον τηλεφακό του Τζεφ, αλλά χάνεται και στους αναλυτικούς δρόμους του μυαλού του, δραπετεύει μέσω της φαντασίας του. Οι POV λήψεις, οι κοφτεροί διάλογοι του σεναρίου και, κυρίως, το (άξιο για masterclass) υπαινικτικό μοντάζ στήνουν ένα θρίλερ απαράμιλλης έντασης, όπου όλα τρέχουν επικίνδυνα – εκτός από τον ήρωα κι εμάς που είμαστε σιωπηλοί παρατηρητές.

Η μόνη του διέξοδος; Ο τηλεφακός της μηχανής του. Τον διασκεδάζει να τον χρησιμοποιεί για να κατασκοπεύει από το πίσω παράθυρο του διαμερίσματός του τις ζωές των γειτόνων του: την Δεσποινίδα Μοναξιά που όλο στρώνει το τραπέζι για φανταστικούς καλεσμένους, την Μις Μπούστο που αντιθέτως έχει πολλούς και διαφορετικούς επισκέπτες κάθε βράδυ, το νιόπαντρο ζευγάρι που το πάθος του κρατά τις κουρτίνες τους ερμητικά κλειστές, τους ηλικιωμένους που δεν αντέχουν πια ούτε το σκύλο να βγάλουν βόλτα και τον κατεβάζουν με ένα καλαθάκι στην πίσω αυλή, και τον κύριο Θόργουολντ – έναν βλοσυρό μεσήλικα που η μονίμως άρρωστη γυναίκα του μοιάζει να τον έχει εγκλωβίσει σε μία αφόρητη, μίζερη ζωή.
«Υπάρχουν νόμοι που τιμωρούν τους ηδονοβλεψίες» τον σαρκάζει η Στέλα, όμως τόσο εκείνη όσο και η Λίζα παρασύρονται από αυτό το αρχικά διασκεδαστικό χόμπι του Τζεφ και κολλάνε. Οι ζωές των άλλων τους γίνονται εμμονή. Μέχρι που μία νύχτα, η περίεργη κινητικότητα στο διαμέρισμα του κύριου Θόργουολντ, η ξαφνική εξαφάνιση της συζύγου του από το δωμάτιό της, ένα πριόνι, μία βαλίτσα, και το δαιμόνιο μυαλό του φωτορεπόρτερ οδηγούν στο συμπέρασμα ότι έχει γίνει μάρτυρας μιας δολοφονίας.

ΗΠΑ, 1954, Εγχρωμο

Σκηνοθεσία: Αλφρεντ Χίτσκοκ
Σενάριο: Τζον Μάικλ Χέιζ
Πρωταγωνιστούν: Τζίμι Στιούαρτ, Γκρέις Κέλι, Θέλμα Ράιτερ, Βέντελ Κόρι
Διάρκεια: 112 λεπτά
Γλώσσα: Αγγλικά
Τρέιλερ :

https://vimeo.com/user117837684

Το ΔΣ της ΚΛΑ

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Άνοδος 150 μόρια στη Σχολή Ψυχολογίας Διδυμοτείχου – Πτώση στη Νοσηλευτική Σχολή Αλεξανδρούπολης

Σε 70.276 ανήλθε ο συνολικός αριθμός των φετινών υποψηφίων, από τους οποίους οι 59.822...

Τελωνείο Ορμενίου: Σύλληψη 2 ημεδαπών για μεταφορά στη χώρα μας απαγορευμένων φυτοπροστατευτικών προϊόντων

Συνελήφθησαν την 23-7-2025 το βράδυ στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Ορμενίου Έβρου από αστυνομικούς της...

4.394 νέοι φοιτητές και φοιτήτριες στα 31 τμήματα των 10 σχολών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης

Συνολικά 4.394 νέοι φοιτητές και φοιτήτριες εισάγονται στα 31 τμήματα των 10 σχολών του...

Ξένοι στην πόλη τους νιώθουν κάτοικοι της Αλεξανδρούπολης

Στριμωγμένοι έως και εκτοπισμένοι δηλώνουν ότι νιώθουν οι κάτοικοι της Αλεξανδρούπολης, εξαιτίας της τεράστιας...

Παρόμοια