Πέμπτη, 3 Ιουλίου, 2025
25.9 C
Alexandroupoli
ΑρχικήΕιδήσειςΕλλαδαΔικαιώματα Καταναλωτών στη Διαμονή

Δικαιώματα Καταναλωτών στη Διαμονή

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας ενημερώνει τους καταναλωτές σχετικά με τα δικαιώματά τους κατά τη δέσμευση ενός καταλύματος. Είναι σημαντικό οι καταναλωτές να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους ώστε να μπορούν να λάβουν ορθές αποφάσεις και να απολαύσουν τις διακοπές τους χωρίς άγχος και προβλήματα.

Διαμονή σε Ξενοδοχεία

Υποχρεώσεις ξενοδόχου

Ο ξενοδόχος ή ιδιοκτήτης του εκάστοτε τουριστικού καταλύματος, υποχρεούται:

να διαθέτει τα κενά δωμάτια σε οποιονδήποτε πελάτη,
να παρέχει όλες τις ανέσεις και υπηρεσίες που διαφημίζει (π.χ. πισίνα, αθλητικές δραστηριότητες, internet, κλιματισμό, χώρο στάθμευσης κλπ),
να σας απαντά εντός 3 ημερών, για την αποδοχή ή όχι της κράτησης,
να αναρτά σε κάθε δωμάτιο, πινακίδα θεωρημένη από την Αστυνομία, όπου θα αναφέρονται αναλυτικά οι τιμές (τιμή δωματίου, προσαυξήσεις, τιμή πρωινού και γεύματος), ώστε να γνωρίζετε με ακρίβεια πόσο θα στοιχίσει η διαμονή σας.
Προκαταβολή

Σε περίπτωση που πραγματοποιείτε κράτηση για διαμονή σε ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενο δωμάτιο, υποχρεούστε να καταβάλετε προκαταβολή, εφόσον σας ζητηθεί από τον ξενοδόχο, η οποία δε θα πρέπει:

να ξεπερνά το 25% του συνολικού κόστους διαμονής,
να είναι μικρότερη από το μίσθωμα μιας ημέρας.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε περίπτωση που ακυρώσετε την κράτηση, τουλάχιστον 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, δικαιούστε την επιστροφή του συνολικού ποσού της προκαταβολής.

Ακύρωση κράτησης

Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης, κρίσιμο είναι το χρονικό σημείο, στο οποίο αποφασίζετε να προβείτε στην ακύρωση. Συγκεκριμένα, αν ακυρώσετε την κράτηση:

τουλάχιστον 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, δεν έχετε οικονομική επιβάρυνση, και επιπρόσθετα, δικαιούστε την επιστροφή του συνολικού ποσού της προκαταβολής,
σε διάστημα συντομότερο από 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, θα πρέπει να καταβάλετε το μισό του συνολικού ποσού που θα καταβάλατε, αν δεν είχατε προβεί στην ακύρωση.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα των ταξιδιωτών μπορείτε να δείτε στο Αλφαβητάρι του Ταξιδιώτη

Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:

On line φόρμα υποβολής καταγγελίας: https://eeke.gr/epikinonia/kataggelies/

e-mail: [email protected]

Τel :210-8817730

Web: www.eeke.gr

fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Διακοπή υδροδότησης αύριο σε περιοχές της Ανατολικής Αλεξανδρούπολης

Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Δήμου Αλεξανδρούπολης ενημερώνει τους δημότες ότι στα πλαίσια...

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης παρουσίασε τα πεπραγμένα και τον σχεδιασμό για την Π.Ε. Ροδόπης

«Ο άνθρωπος είναι το επίκεντρο των προσπαθειών μας. Αυτό είναι και το όραμά μας...

Ορεστιάδα, Σουφλί, Διδυμότειχο στην πρώτη δεκάδα με τα μεγαλύτερα ποσοστά μετακίνησης πληθυσμού σε ολόκληρη την Ελλάδα

Ορεστιάδα, Σουφλί, Διδυμότειχο. Τρεις ακριτικές περιοχές της ΠΕ Έβρου που σ' ότι αφορά στο...

POP UP! Κουλ: Το κρασί της Θράκης… αλλιώς, στον πεζόδρομο του Ταχυδρομείου

Στο πλαίσιο της 4ης ημέρας της Ναυτικής Εβδομάδας Αλεξανδρούπολης, ο πεζόδρομος του Ταχυδρομείου μεταμορφώθηκε...

Παρόμοια