ΑρχικήΕιδήσειςΚοινωνιαΑυτοκτονία ΣΟΚ στην Ξάνθη: 37χρονη βούτηξε στο κενό από ταράτσα οικοδομής

Αυτοκτονία ΣΟΚ στην Ξάνθη: 37χρονη βούτηξε στο κενό από ταράτσα οικοδομής

Μια ακόμη δυσάρεστη είδηση έρχεται να ταράξει την Ξάνθη, καθώς μια 37χρονη έβαλε τέλος στη ζωή της βουτώντας στο κενό από ταράτσα οικοδομής στη Σάρδεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η αυτόχειρας πριν προβεί στην αποτρόπαια αυτή πράξη, έστειλε μήνυμα στον σύζυγό της και στη συνέχεια μπήκε σε οικοδομή της οποίας την πόρτα βρήκε ανοιχτή, ανέβηκε στην ταράτσα και πήδηξε στο κενό.

Ενημερώθηκε άμεσα η Αστυνομία και το ΕΚΑΒ, το οποίο παρέλαβε το άψυχο σώμα της 34χρονης και απλά τη μετέφερε στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης.

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια