Σε κλίμα συγκίνησης και χαράς πραγματοποιήθηκε η τελετή αποφοίτησης του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Αλεξανδρούπολης, σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση μιας σημαντικής εκπαιδευτικής διαδρομής για τους εκπαιδευόμενους.
Οι απόφοιτοι, μέσα από την προσπάθεια, την επιμονή και την αφοσίωσή τους, ολοκλήρωσαν με επιτυχία τις σπουδές τους, αποδεικνύοντας ότι η εκπαίδευση και η προσωπική εξέλιξη δεν έχουν ηλικιακά όρια.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης εκφράστηκαν θερμά συγχαρητήρια προς όλους τους αποφοίτους, ενώ ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνθηκαν στους εκπαιδευτικούς, τους συνεργάτες, τις οικογένειες και όλους όσοι στήριξαν τους εκπαιδευόμενους σε όλη τη διάρκεια της φοίτησής τους.
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας συνεχίζει να δίνει τη δυνατότητα σε ενήλικες που δεν ολοκλήρωσαν την υποχρεωτική εκπαίδευση να αποκτήσουν νέες γνώσεις και δεξιότητες, ανοίγοντας νέους δρόμους στην προσωπική, κοινωνική και επαγγελματική τους πορεία.
Το πρόγραμμα «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας» συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου Plus (ΕΚΤ+) και έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή».
































