Ολοκληρώθηκε στην Τοπική Κοινότητα Άβαντα μία ακόμη σημαντική παρέμβαση στις αρδευτικές υποδομές, με την αντικατάσταση και της δεύτερης γεώτρησης που εξυπηρετεί τις ανάγκες της περιοχής.
Στο πλαίσιο των εργασιών τοποθετήθηκε νέος αντλητικός εξοπλισμός, καθώς και οι απαραίτητες σωληνώσεις, με στόχο την ενίσχυση της επάρκειας νερού άρδευσης και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των αγροτικών εκμεταλλεύσεων.




Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση από τον Γιάννη Ναϊτίδη αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Αλεξανδρούπολης, η παρέμβαση αποσκοπεί στην αντιμετώπιση ενός διαχρονικού προβλήματος που επηρέαζε την περιοχή, ενισχύοντας την αγροτική παραγωγή και διευκολύνοντας την καθημερινότητα των κατοίκων και των παραγωγών.
Η υλοποίηση του έργου πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Άβαντα, Σίμο Χατζηπαύλου, και τους κατοίκους της περιοχής, στο πλαίσιο των παρεμβάσεων που πραγματοποιεί ο Δήμος Αλεξανδρούπολης για τη βελτίωση των υποδομών στους οικισμούς του.





























