Χρηματοδότηση ύψους 1.500.000 ευρώ εξασφάλισε ο Δήμος Ορεστιάδας, μετά την έγκριση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, στο πλαίσιο του Ειδικού Προγράμματος Αντιμετώπισης και Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών 2026–2030.
Η χρηματοδότηση αφορά την υλοποίηση δύο σημαντικών έργων, τα οποία κρίθηκαν αναγκαία μετά τις εκτεταμένες ζημιές που προκάλεσαν τα πλημμυρικά φαινόμενα του Φεβρουαρίου 2026 στην περιοχή.
Συγκεκριμένα, προβλέπεται:
- η αποκατάσταση της στεγανότητας στις στέγες σχολικών μονάδων του Δήμου,
- η αποκατάσταση του δημοτικού και αγροτικού οδικού δικτύου που υπέστη φθορές από τις πλημμύρες.
Οι παρεμβάσεις στοχεύουν στην αποκατάσταση κρίσιμων δημοτικών υποδομών, ενισχύοντας την ασφάλεια μαθητών και πολιτών, αλλά και τη λειτουργικότητα του οδικού δικτύου τόσο στις αστικές όσο και στις αγροτικές περιοχές του Δήμου Ορεστιάδας.
Η ένταξη των δύο έργων στο πρόγραμμα χρηματοδότησης αποτελεί σημαντική ενίσχυση για τον Δήμο, καθώς αναμένεται να συμβάλει στην αποκατάσταση των ζημιών και στη βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών.





























