Παρασκευή, 25 Ιουλίου, 2025
32.9 C
Alexandroupoli
ΑρχικήΕιδήσειςΕλλαδαΔικαιώματα Καταναλωτών στη Διαμονή

Δικαιώματα Καταναλωτών στη Διαμονή

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας ενημερώνει τους καταναλωτές σχετικά με τα δικαιώματά τους κατά τη δέσμευση ενός καταλύματος. Είναι σημαντικό οι καταναλωτές να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους ώστε να μπορούν να λάβουν ορθές αποφάσεις και να απολαύσουν τις διακοπές τους χωρίς άγχος και προβλήματα.

Διαμονή σε Ξενοδοχεία

Υποχρεώσεις ξενοδόχου

Ο ξενοδόχος ή ιδιοκτήτης του εκάστοτε τουριστικού καταλύματος, υποχρεούται:

να διαθέτει τα κενά δωμάτια σε οποιονδήποτε πελάτη,
να παρέχει όλες τις ανέσεις και υπηρεσίες που διαφημίζει (π.χ. πισίνα, αθλητικές δραστηριότητες, internet, κλιματισμό, χώρο στάθμευσης κλπ),
να σας απαντά εντός 3 ημερών, για την αποδοχή ή όχι της κράτησης,
να αναρτά σε κάθε δωμάτιο, πινακίδα θεωρημένη από την Αστυνομία, όπου θα αναφέρονται αναλυτικά οι τιμές (τιμή δωματίου, προσαυξήσεις, τιμή πρωινού και γεύματος), ώστε να γνωρίζετε με ακρίβεια πόσο θα στοιχίσει η διαμονή σας.
Προκαταβολή

Σε περίπτωση που πραγματοποιείτε κράτηση για διαμονή σε ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενο δωμάτιο, υποχρεούστε να καταβάλετε προκαταβολή, εφόσον σας ζητηθεί από τον ξενοδόχο, η οποία δε θα πρέπει:

να ξεπερνά το 25% του συνολικού κόστους διαμονής,
να είναι μικρότερη από το μίσθωμα μιας ημέρας.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε περίπτωση που ακυρώσετε την κράτηση, τουλάχιστον 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, δικαιούστε την επιστροφή του συνολικού ποσού της προκαταβολής.

Ακύρωση κράτησης

Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης, κρίσιμο είναι το χρονικό σημείο, στο οποίο αποφασίζετε να προβείτε στην ακύρωση. Συγκεκριμένα, αν ακυρώσετε την κράτηση:

τουλάχιστον 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, δεν έχετε οικονομική επιβάρυνση, και επιπρόσθετα, δικαιούστε την επιστροφή του συνολικού ποσού της προκαταβολής,
σε διάστημα συντομότερο από 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, θα πρέπει να καταβάλετε το μισό του συνολικού ποσού που θα καταβάλατε, αν δεν είχατε προβεί στην ακύρωση.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα των ταξιδιωτών μπορείτε να δείτε στο Αλφαβητάρι του Ταξιδιώτη

Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:

On line φόρμα υποβολής καταγγελίας: https://eeke.gr/epikinonia/kataggelies/

e-mail: [email protected]

Τel :210-8817730

Web: www.eeke.gr

fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Μεγάλη φωτιά στην Αλεξανδρούπολη: Φλόγες σε αυλές σπιτιών – Απομακρύνονται κάτοικοι από την Αστυνομία

Ιδιαίτερα ανησυχητικές διαστάσεις έχει πάρει η φωτιά που ξέσπασε το μεσημέρι της Τετάρτης (24/7)...

Καταργείται η 1η Στρατιά: 45 συγχωνεύσεις στρατοπέδων ανακοίνωσε ο Ν. Δένδιας

Ανακοινώσεις έκανε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, παρουσιάζοντας το πρωί της Πέμπτης τη...

Τελωνείο Ορμενίου: Σύλληψη 2 ημεδαπών για μεταφορά στη χώρα μας απαγορευμένων φυτοπροστατευτικών προϊόντων

Συνελήφθησαν την 23-7-2025 το βράδυ στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Ορμενίου Έβρου από αστυνομικούς της...

Νίκος Δένδιας: Τα πάνω-κάτω στις Ένοπλες Δυνάμεις – Αυξήσεις μισθών

Σημαντικές αλλαγές στις Ένοπλες Δυνάμεις, στις στρατιωτικές σχολές αλλά και στη στρατιωτική θητεία αναμένεται...

Παρόμοια