ΑρχικήΕιδήσειςΚοινωνιαΞάνθη: Όχημα παρέσυρε 19χρονη και την εγκατέλειψε

Ξάνθη: Όχημα παρέσυρε 19χρονη και την εγκατέλειψε

Σύμφωνα με πληροφορίες της ‘Φωνής της Ξάνθης”, το απόγευμα της Τετάρτης όχημα αγνώστων στοιχείων παρέσυρε στον Παλιό Ζυγό μια 19χρονη η οποία είχε βγάλει βόλτα το σκυλάκι της και την εγκατέλειψε σοβαρά τραυματισμένη.

Την άτυχη κοπέλα εντόπισε διερχόμενος οδηγός και ενημέρωσε τις αρμόδιες αρχές.

Η κοπέλα σοβαρά τραυματισμένη μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης και η κατάστασή της είναι κρίσιμη.

Οι αστυνομικές αρχές έχουν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του ασυνείδητου οδηγού που χτύπησε και εγκατέλειψε αβοήθητη τη νεαρή κοπέλα.

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια