fbpx

3η συνάντηση του Erasmus + “Finding Our Roots”  στην Αλεξανδρούπολη

- Χορηγούμενη-

Ο στόχος της συνάντησης ήταν τριπλός: 1.  Παραδοσιακά παιχνίδια 2. Μνημεία της Φύσης 3. Γνωριμία με την ιστορία της πόλης που φιλοξενεί τη συνάντηση. Στα πλαίσια της υλοποίησης των παραπάνω στόχων έγιναν τα παρακάτω:

Κυριακή 13-10-2019:

Άφιξη φιλοξενούμενων ομάδων.

- Χορηγούμενη-

Δευτέρα 14-10-2019:

Υποδοχή των ομάδων στο Δημοτικό Θέατρο της Αλεξανδρούπολης με παρουσίαση τριών ιστορικών στοιχείων της Ελλάδας : Η δημιουργία του κόσμου, οι 12 Θεοί του Ολύμπου και η αρπαγή της Ευρώπης.

Στη συνέχεια υπήρχαν δύο διαφορετικά workshops στο Εθνολογικό Μουσείο Θράκης, ένα για τους μαθητές και ένα για τους εκπαιδευτικούς που αφορούσε στα παραδοσιακά παιχνίδια του παρελθόντος και του παρόντος.

Το απόγευμα τα παιδιά στην πλατεία του χωριού της Παλαγίας συγκεντρώθηκαν και έπαιξαν παραδοσιακά παιχνίδια της Ελλάδας.

Τρίτη 15-10-2019:

Υπήρξαν 4 workshops στο χώρο του σχολείου:

  1. Παραδοσιακά παιχνίδια στην αυλή του σχολείου. Οι μαθητές της κάθε χώρας έδειξαν στους υπόλοιπους πώς παίζονται δύο παραδοσιακά παιχνίδια της χώρας τους και τα παίξανε όλοι μαζί.
  2. ΟΙ εκπαιδευτικοί μάθαν πώς κατασκευάζονται παραδοσιακά κούκλες.
  3. Οι μαθητές παρουσίασαν σε μορφή ppt ένα μνημείο της φύσης.
  4. ΟΙ μαθητές έμαθαν να κατασκευάζουν ένα παραδοσιακό αξεσουάρ «Βραχιολάκια φιλίας» από νήματα.

Την ώρα που οι μαθητές παρουσίαζαν τα μνημεία της φύσης, έγινε συνάντηση των συντονιστών του προγράμματος για την παρουσίαση της μέρας της Πολωνίας και την οργάνωση της 4ης συνάντησης στη Σουηδία.  Την ώρα που οι μαθητές κατασκεύαζαν τα «βραχιολάκια φιλία» οι εκπαιδευτικοί επισκέφτηκαν το νηπιαγωγείο της Παλαγίας, ξεναγήθηκαν και οι νηπιαγωγοί τους εξήγησαν το τρόπο λειτουργίας της προσχολικής αγωγής στην Ελλάδα.

Το απόγευμα οι μαθητές συγκεντρώθηκαν στην πλατεία του χωριού και συνέχισαν να παίζουν τα παραδοσιακά που έμαθαν το πρωί στο σχολείο.

Τετάρτη 16-10-2019:

Στα πλαίσια της επίτευξης του στόχου για τα μνημεία της φύσης έγιναν τα παρακάτω:

  1. Επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας για να γνωρίσουν οι μαθητές τους βιότοπους που υπάρχουν στον Έβρο.
  2. Επίσκεψη στο Κέντρο Ενημέρωσης για το Δέλτα του Έβρου.
  3. Επίσκεψη στο Δέλτα του Έβρου για παρατήρηση και καταγραφή της χλωρίδας και της πανίδας του Δέλτα.
  4. Επίσκεψη στην Βυζαντινή εκκλησία Παναγία Κοσμοσώτηρα για να γνωρίσουν μαθητές και εκπαιδευτικοί το ένα από τα δύο σύμβολα του Δήμου Αλεξανδρούπολης.

 

Πέμπτη 17-10-2019:

Συνεχίζοντας για τα μνημεία της φύσης και για τη γνωριμία με την ιστορία της χώρας που φιλοξένησε τη συναντηση, έγιναν τα παρακάτω:

  1. Επίσκεψη και ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο των αρχαίων Φιλίππων
  2. Επίσκεψη στο μουσείο της Θάσου, στο αρχαίο λιμάνι και στο παρακείμενο φυσικό λιμάνι.
  3. Επίσκεψη στο Βιότοπο της Λίμνης Βιστωνίδας για παρατήρηση και καταγραφή πανίδας.

Παρασκευή 18-10-2019:

Για να γνωρίσουν μαθητές και εκπαιδευτικοί της ιστορία της πόλης που τους φιλοξένησε έγιναν οι παρακάτω επισκέψεις και workshops:

  1. Επίσκεψη στο εκκλησιαστικό Μουσείο Αλεξανδρούπολης. Εκπαιδευτικοί και μαθητές ενημερώθηκαν για τα εκπαιδευτικά προγράμματα του μουσείου και πραγματοποίησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Η αγιογραφία στην ορθοδοξία». Οι μαθητές, αφού ενημερώθηκαν για τον τρόπο αγιογραφίας και τα υλικά που χρησιμοποιούνται, με τη χρήση tablet και το κατάλληλο λογισμικό, αγιογράφησαν σε ομάδες μία εικόνα.
  2. Επίσκεψη στο Ιστορικό Μουσείο Αλεξανδρούπολης για να γνωρίσουν την ιστορία της πόλης που τους φιλοξένησε
  3. Επίσκεψη στο Φάρο της Αλεξανδρούπολης, το δεύτερο σύμβολο του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Όλοι οι μαθητές επισκέφτηκαν εσωτερικά το Φάρο και ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του, ύστερα από ειδική άδεια που πήρε το σχολείο από την υπηρεσία φάρων.
  4. Το βράδυ έγινε το αποχαιρετιστήριο πάρτι, δόθηκαν τα απαραίτητα certificates και παρουσιάστηκαν παραδοσιακοί χοροί της Θράκης και της Πολωνίας.
  5. Έγινε Δεύτερη συνάντηση συντονιστών για την προετοιμασία της 4ης συνάντησης στη Σουηδία

Σάββατο 19-10-2019:

Αποχώρηση των φιλοξενούμενων ομάδων.

- Χορηγούμενη-

Διαβασε και αυτο

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

- Χορηγούμενη -