2ο Βραβείο σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας για μαθήτρια του 2ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης
Πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024, ο 3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Βιολογίας Γ’ Γυμνασίου, που διοργανώνεται από την Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων. Οι αρχικές δηλώσεις συμμετοχής μαθητών/τριών ξεπέρασαν, φέτος, τις 2.000 από περίπου 240 Γυμνάσια όλης της χώρας. Οι μαθητές κλήθηκαν να απαντήσουν σε θέματα από όλη τη διδακτέα ύλης της Βιολογίας Γ’ Γυμνασίου, συμπεριλαμβανομένων και … Συνεχίστε να διαβάζετε το 2ο Βραβείο σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας για μαθήτρια του 2ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί