2ο Βραβείο σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας για μαθήτρια του 2ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης

Πραγματοποιήθηκε  διαδικτυακά, την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024, ο 3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Βιολογίας Γ’ Γυμνασίου, που διοργανώνεται από την Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων. Οι αρχικές δηλώσεις συμμετοχής μαθητών/τριών ξεπέρασαν, φέτος, τις 2.000 από περίπου 240 Γυμνάσια όλης της χώρας. Οι μαθητές κλήθηκαν να απαντήσουν σε θέματα από όλη τη διδακτέα ύλης της Βιολογίας Γ’ Γυμνασίου, συμπεριλαμβανομένων και … Συνεχίστε να διαβάζετε το 2ο Βραβείο σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας για μαθήτρια του 2ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης.