23.9 C
Alexandroupoli
Τρίτη, 24 Ιουνίου, 2025

20 επιπλέον σταθμοί διοδίων προαπαιτούμενο για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας !!!

- Χορηγούμενη-

Οι απαιτήσεις μεγαλώνουν από την πίεση που ασκείται για την ολοκλήρωση της κατασκευής, αλλά και τη λειτουργία των δέκα προγραμματισμένων σταθμών, μετωπικών διοδίων, οι οποίοι σύμφωνα με το Ταμείο πρέπει να είναι σε πλήρη ετοιμότητα μέχρι τα τέλη του χρόνου.

Είκοσι επιπλέον σταθμούς διοδίων και πλήρη έλεγχο του οδοστρώματος σε περίπου 900 χιλιόμετρα, προκειμένου να ελεγχθεί η ποιότητα του αυτοκινητόδρομου και να γίνουν παρεμβάσεις ανάταξης όπου χρειάζεται, βάζουν ως προαπαιτούμενο στο ΤΑΙΠΕΔ, για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού.

Με βάση την υπουργική απόφαση του 2014, στην Εγνατία Οδό θα τοποθετούνταν 18 συνολικά σταθμοί. Μολονότι, ο βηματισμός ήταν πολύ αργός, το σχέδιο μετ΄ εμποδίων υλοποιείται σήμερα, καθώς υπάρχουν μεγάλες αλλαγές στα θέματα χωροθέτησης. Το ΤΑΙΠΕΔ, κατά βούληση των υποψήφιων επενδυτών, επανήλθε πρόσφατα με νέο αίτημα για την τοποθέτηση επιπλέον 20 πλευρικών σταθμών διοδίων, προκειμένου να διασφαλίσει ότι ο παραχωρησιούχος θα έχει τον απόλυτο έλεγχο ποιος μπαίνει και ποιος βγαίνει στον οδικό άξονα, χωρίς να υπάρχει δίοδος διαφυγής. Το Ταμείο, πέρα από την πρόβλεψη νέων διοδίων ζητά να υπάρξει και πλήρης περιβαλλοντική αδειοδότηση, προκειμένου να απαλλάξει τους επενδυτές από τον γόρδιο δεσμό των υπουργικών εγκρίσεων. Ο λόγος είναι προφανής, αφού οι υποψήφιοι φροντίζουν να απαγκιστρωθούν με κάθε τρόπο από τον βραχνά της εγκατάστασης διοδίων, διαμηνύοντας ότι σε διαφορετική περίπτωση δεν θα συμμετάσχουν στο διαγωνισμό.

Ένα από τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, καθ’ υπαγόρευση των υποψήφιων επενδυτών, είναι ότι τα πλευρικά διόδια έχουν τον χαρακτήρα της αναλογικότητας, καθώς κάποιος που δεν θέλει να διανύσει όλη την απόσταση και βγει νωρίτερα από τον αυτοκινητόδρομο, σε κάποιο πλευρικό σταθμό, θα πληρώσει λιγότερα.

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Η Ελλάδα σε προ-δικαστική διαδικασία λόγω μη συμμόρφωσης με την οδηγία...

Η Ελλάδα ένα βήμα προ του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου λόγω μη συμμόρφωσης στους κανόνες της ΕΕ για την επιτάχυνση αδειοδότησης των ΑΠΕ Έχει προθεσμία δύο μήνες...

Πόλεμος Ινδίας-Πακιστάν: στρατιωτική και επικοινωνιακή σύγκρουση

Από τις 6 έως τις 10 Μαΐου 2025, ο κόσμος παρακολούθησε την σύντομη, αλλά έντονη σύγκρουση μεταξύ Ινδίας και Πακιστάν. Ήταν μια σύγκρουση που,...

“Το Καπλάνι της βιτρίνας” στην Αλεξανδρούπολη

Το θρυλικό"Καπλάνι της Βιτρίνας" της Άλκης Ζέη το έργο-σταθμός στη λογοτεχνία για παιδιά και εφήβους, έχοντας λάβει πλήθος διεθνών διακρίσεων, καθώς κυκλοφορεί σε 39 ξένες εκδόσεις,...

Σουφλί: Ενημερωτική ομιλία με θέμα ” Καύσωνας και Μέτρα Προστασίας”

Καθώς ο καύσωνας βρίσκεται προ των πυλών, το Κέντρο Υγείας Σουφλίου σε συνεργασία με το ΚΑΠΗ και το ΚΔΗΦ "Ο κόσμος μας" Σουφλίου οργανώνει...

Απεργία διαρκείας στα συνεργεία αυτοκινήτων για το ψηφιακό πελατολόγιο

«Κατεβάζουν ρολά» τα συνεργεία αυτοκινήτων αντιδρώντας στην υποχρεωτική εφαρμογή από την 1η Ιουλίου 2025 του ψηφιακού πελατολογίου. Το μέτρο κάνει πρεμιέρα για τους επαγγελματίες...

Χρήστος Κέλλας: «Αυστηροποίηση των μέτρων για ζωονόσους – Ενίσχυση de minimis...

Τη συντονισμένη προσπάθεια του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για την αντιμετώπιση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων και τη στήριξη των πληγέντων κτηνοτρόφων τόνισε ο...

Παρέμβαση της “Λαϊκής Συσπείρωσης” για τη Διακρατική Συμφωνία Ελλάδα – Βουλγαρίας...

Όπως πολύ καλά γνωρίζει η διοίκηση της ΠΑΜΘ, οι αγρότες στο Βόρειο Έβρο είναι ανήσυχοι, αφού τις τελευταίες ημέρες και εν μέσω καλλιεργητικής περιόδου,...

“Η σχεδιαζόμενη «κεντρικοποίηση» των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών είναι ένα ακόμη πλήγμα...

Οι αρνητικές εξελίξεις για την πόλη και την περιοχή μας συνεχίζονται με υπεύθυνους κυρίως εκείνους που ομνύουν στην «ανασυγκρότηση» του Έβρου και τους εδώ...

Διαβασε και αυτο